Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde Muharrem orucu tutan vatandaşlarla bir araya geldi. Ünlüce, “Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyorum.” dedi.
Başkan Ünlüce, hoşgörü ve dayanışmanın ön plana çıktığı Muharrem ayında Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde vatandaşların sofrasına ortak oldu.
İftara, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Başkanı Ufuk Uysal, yönetim kurulu üyeleri ile çok sayıda vatandaş katıldı. Vatandaşlara yemek servisi yapan Başkan Ünlüce, tutulan oruçların ve edilen duaların kabul olmasını diledi.
Birlik ve beraberlik vurgusu yapan Başkan Ünlüce, “Muharrem ayı dolayısıyla Cemevimizde kurduğumuz iftar sofrasında canlarımızla aynı lokmayı paylaştık. Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının güçlendiği bu anlamlı akşamda, paylaşmanın ve kardeşliğin değerini bir kez daha hissettik. Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyor; tutulan oruçların, yapılan ibadetlerin Hak katında kabul olmasını temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.